- Wymogi formalne:
- Wykształcenie wyższe, preferowane administracyjne, prawne;
- Minimum 3-letni staż pracy na podobnym stanowisku;
- Znajomość przepisów i procedur związanych z planowaniem i rozliczaniem akcji oraz programów szkoleniowych realizowanych na zlecenie Ministerstwa Sportu i Turystyki – atut dodatkowy;
- Znajomość odpowiednich przepisów, w tym: przepisów z zakresu prawa pracy, ustawy o sporcie, ustawy Prawo o stowarzyszeniach, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o finansach publicznych, ustawy Prawo zamówień publicznych oraz właściwych rozporządzeń;
- Zdolności organizacyjne oraz umiejętności kierowania zespołem pracowniczym;
- Znajomość obsługi urządzeń biurowych, w tym komputera i programów komputerowych;
- Dyspozycyjność, w tym również gotowość do wyjazdów służbowych (krajowych i zagranicznych);
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym;
- Brak przeciwskazań lekarskich do pracy na ww. stanowisku.
- Podstawowy zakres obowiązków:
- Reprezentowanie Biura PZHT w kontaktach zewnętrznych w zakresie ustalony przez Zarząd PZHT;
- Organizacja i koordynacja pracy Biura PZHT oraz prowadzenie bieżących spraw Związku, w tym udzielenie urlopów i zwolnień z pracy zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz organizowanie zastępstw;
- Ustalenie zakresów obowiązków poszczególnych pracowników Biura PZHT oraz zawieranie i rozwiązywanie stosunku pracy z pracownikami Biura PZHT;
- Ocena pracy pracowników Biura PZHT, podejmowanie decyzji w sprawie premii, awansów, wyróżnień i nagród, upomnień i kar;
- Opracowywanie projektów planów pracy, budżetu oraz sprawozdań z działalności Związku;
- Wdrażanie i realizacja uchwał i decyzji władz Związku;
- Współpraca z administracją rządową i samorządową w zakresie realizowanej przez Związek działalności;
- Współpraca ze sponsorami i partnerami Związku;
- Współpraca z podmiotami członkowskimi Związku.
Przy ocenie kandydatów Komisja konkursowa powołana przez Zarząd PZHT będzie brała w szczególności pod uwagę:
- Posiadanie doświadczenia, udokumentowanie dokumentacją lub referencjami;
- Doświadczenie w zakresie zarządzania i kierowania zespołem ludzkim (zajmowane stanowiska);
- Doświadczenie w zakresie pracy w organizacjach lub stowarzyszeniach,.
- Wymagane dokumenty:
- Życiorys zawodowy z przebiegiem nauki i pracy zawodowej;
- List motywacyjny;
- Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, staż pracy, posiadane kwalifikacje i umiejętności (studia podyplomowe, kursy, itp.);
- Pisemne oświadczenie o niekaralaności;
- Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
- Termin i miejsce składania ofert:
Oferty wraz załącznikami należy składać w siedzibie PZHT:
Polski Związek Hokeja na Trawie – ul. Starołęcka 36, 61-361 Poznań, Polska, lub przesyłać e-mailem na adres: biuro@pzht.pl w nieprzekraczalnym terminie do dnia 10 kwietnia 2024 r. Oferty niekompletne oraz dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane.
- Procedura i przebieg konkursu:
- Komisja konkursowa rozpatrzy nadesłane oferty i przedstawi wybrane kandydatury na stanowisko dyrektora Biura PZHT wraz z uzasadnieniem do rozpatrzenia przez Zarząd PZHT;
- Komisja konkursowa przed ogłoszeniem wyników konkursu może zaprosić wytypowanych kandydatów na indywidualne rozmowy kwalifikacyjne;
- Komisja konkursowa, w przypadku braku odpowiednich kandydatów, może wnioskować do Zarządu ZPHT o unieważnienie konkursu;
- Wynik konkursu zostanie ogłoszony do dnia 25.04.2024 r. na stronie www.pzht.pl;
- PZHT zastrzega sobie prawo unieważnienia konkursu bez podawania przyczyny na każdym etapie jego postępowania.