Polski Związek Hokeja na Trawie

Konkurs na Dyrektora Biura PZHT

Polski Związek Hokeja na Trawie ogłasza konkurs na stanowisko Dyrektora Biura PZHT.

  • Wymogi formalne:
  • Wykształcenie wyższe, preferowane administracyjne, prawne;
  • Minimum 3-letni staż pracy na podobnym stanowisku;
  • Znajomość przepisów i procedur związanych z planowaniem i rozliczaniem akcji oraz programów szkoleniowych realizowanych na zlecenie Ministerstwa Sportu i Turystyki – atut dodatkowy;
  • Znajomość odpowiednich przepisów, w tym: przepisów z zakresu prawa pracy, ustawy o sporcie, ustawy Prawo o stowarzyszeniach, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o finansach publicznych, ustawy Prawo zamówień publicznych oraz właściwych rozporządzeń;
  • Zdolności organizacyjne oraz umiejętności kierowania zespołem pracowniczym;
  • Znajomość obsługi urządzeń biurowych, w tym komputera i programów komputerowych;
  • Dyspozycyjność, w tym również gotowość do wyjazdów służbowych (krajowych i zagranicznych);
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym;
  • Brak przeciwskazań lekarskich do pracy na ww. stanowisku.
  • Podstawowy zakres obowiązków:
  • Reprezentowanie Biura PZHT w kontaktach zewnętrznych w zakresie ustalony przez Zarząd PZHT;
  • Organizacja i koordynacja pracy Biura PZHT oraz prowadzenie bieżących spraw Związku, w tym udzielenie urlopów i zwolnień z pracy zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz organizowanie zastępstw;
  • Ustalenie zakresów obowiązków poszczególnych pracowników Biura PZHT oraz zawieranie i rozwiązywanie stosunku pracy z pracownikami Biura PZHT;
  • Ocena pracy pracowników Biura PZHT, podejmowanie decyzji w sprawie premii, awansów, wyróżnień i nagród, upomnień i kar;
  • Opracowywanie projektów planów pracy, budżetu oraz sprawozdań z działalności Związku;
  • Wdrażanie i realizacja uchwał i decyzji władz Związku;
  • Współpraca z administracją rządową i samorządową w zakresie realizowanej przez Związek działalności;
  • Współpraca ze sponsorami i partnerami Związku;
  • Współpraca z podmiotami członkowskimi Związku.

Przy ocenie kandydatów Komisja konkursowa powołana przez Zarząd PZHT będzie brała w szczególności pod uwagę:

  • Posiadanie doświadczenia, udokumentowanie dokumentacją lub referencjami;
  • Doświadczenie w zakresie zarządzania i kierowania zespołem ludzkim (zajmowane stanowiska);
  • Doświadczenie w zakresie pracy w organizacjach lub stowarzyszeniach,.
  • Wymagane dokumenty:
  • Życiorys zawodowy z przebiegiem nauki i pracy zawodowej;
  • List motywacyjny;
  • Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, staż pracy, posiadane kwalifikacje i umiejętności (studia podyplomowe, kursy, itp.);
  • Pisemne oświadczenie o niekaralaności;
  • Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
  • Termin i miejsce składania ofert:

Oferty wraz załącznikami należy składać w siedzibie PZHT:

Polski Związek Hokeja na Trawie – ul. Starołęcka 36, 61-361 Poznań, Polska, lub przesyłać e-mailem na adres: biuro@pzht.pl w nieprzekraczalnym terminie do dnia 10 kwietnia 2024 r. Oferty niekompletne oraz dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane. 

  • Procedura i przebieg konkursu:
  • Komisja konkursowa rozpatrzy nadesłane oferty i przedstawi wybrane kandydatury na stanowisko dyrektora Biura PZHT wraz z uzasadnieniem do rozpatrzenia przez Zarząd PZHT;
  • Komisja konkursowa przed ogłoszeniem wyników konkursu może zaprosić wytypowanych kandydatów na indywidualne rozmowy kwalifikacyjne;
  • Komisja konkursowa, w przypadku braku odpowiednich kandydatów, może wnioskować do Zarządu ZPHT o unieważnienie konkursu;
  • Wynik konkursu zostanie ogłoszony do dnia 25.04.2024 r. na stronie www.pzht.pl;
  • PZHT zastrzega sobie prawo unieważnienia konkursu bez podawania przyczyny na każdym etapie jego postępowania.

Filip Sobczak